Σελίδες

Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΑΓΕΙΑ....







Πιστεύω στον άνθρωπο, στην αύρα του και στην μαγεία του. Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και όλοι μας όταν ερχόμαστε σ'αυτόν το κόσμο είμαστε εν δυνάμει θαύματα. Όντα γεμάτα θετική ενέργεια και χαρά και με τεράστια αποθέματα αγάπης που περιμένουν να εξωτερικευτούν. Τα ερεθίσματά μας και το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουμε παίζουν μεγάλο ρόλο στον τρόπο με τον οποίον θα αντιληφθούμε τον κόσμο στις μεγαλύτερες ηλικίες. Αυτό και οι εμπειρίες μας. 


 


Τι συμβαίνει στη πορεία όμως και μεγαλώνοντας παύουμε να είμαστε μαγικοί ?! Γιατί γινόμαστε κυνικοί, ανίκανοι να υποστηρίξουμε και να πιστέψουμε στη μαγεία που όλοι μας είχαμε στη παιδική ηλικία?!  
Νομίζω ό,τι παύουμε να είμαστε μαγικοί γιατί μας κυριαρχεί η απληστία  και χάνουμε την πίστη μας στον άνθρωπο. Έτσι ισοπεδώνουμε τις ανάγκες της ψυχής μας και γινόμαστε καταναλωτικά όντα. Ξεχνάμε τον εαυτό μας παιδί που είχε τόσα όνειρα και φιλοδοξίες, που τα ταλέντα του, απο τη φύση τον έκαναν ξεχωριστό. Μεγαλώνοντας όμως τα εγκατέλειψε και γέμισε με 'θέλω' άλλον , με φοβίες και με ανασφάλειες! Βλέπω πολλούς δυστυχισμένους ανθρώπους ή ανθρώπους που ψάχνουν την ευτυχία με λάθος τρόπο και πραγματικά τους λυπάμαι.. Η ευτυχία κρύβεται μέσα μας. Υπάρχει παντού γύρω μας... Αρκεί να είμαστε σε θέση να αγαπάμε, να πιστέψουμε, να οραματιστούμε και να είμαστε ευγνώμων για ότι έχουμε!


Everything is going to be fine… because no matter what, we have  the same view!!!


Μην χάνετε την πίστη σας στα όνειρά σας, μην χάνετε την πίστη σας στους ανθρώπους που σας αγαπάνε πραγματικά και προς Θεού, μην αφήσετε να φύγουν από την ζωή σας αυτοί που σας κοιτάνε σαν να είστε μαγικοί! Αυτοί είναι εκείνοι που αξίζουν πραγματικά, και αυτοί θα σας δώσουν πίσω, εν καιρώ βέβαια, την μαγεία που έχετε χάσει… αυτοί και όλα εκείνα τα μικρά, καθημερινά πραγματάκια που μας δείχνουν πως εκεί έξω υπάρχει κάτι τόσο ανώτερο από μας, μια δύναμη ανεξήγητη που ενώ δεν την βλέπουμε, την νιώθουμε συνεχώς! Άλλοι το ονομάζουν πίστη, Θεό, ενέργεια, αύρα… εγώ το ονομάζω μαγεία (γιατί είμαι και λίγο ονειροπαρμένη )





Υ.Γ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.
Άλλη μια μέρα που αισθάνομαι ευγνώμων για ότι έχω και για οτι θα αποκτήσω. 
Κάντε και εσεις που κ που έναν απολογισμό και σκεφτείτε όλα τα παραπάνω... θα δείτε που θα αισθανθείτε καλύτερα!!
Ούτε εγώ σκέφτομαι κάθε μέρα έτσι, έχω και εγώ τις δύσκολες μέρες και τα κάτω μου αλλά προσπαθώ να μην  χάσω αυτήν μου τη μαγεία που διαβάσατε μόλις.. με μια ωραία βόλτα στη φύση, με ωραία μουσική ή με καλή παρέα όλα περνούν και όλα μοιάζουν μαγικά.....
Οι ανησυχίες μου είναι και οι λύσεις μου!!!