Σελίδες

Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Σουφλέ λαχανικών

Καλησπέρα φίλοι μου.
Έχουμε καιρό να μπούμε στη κουζίνα οπότε σήμερα σας έχω το καλύτερο ever. "Σουφλέ αλα Μάρθα..." Πραγματικά τη συνταγή την έβγαλα απο το μυαλό μου αλλά το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα όταν μου μαζεύονται πολλά λαχανικά τα κάνω ή σούπα ή σουφλέ. Δοκιμάστε την και είμαι σίγουρη οτι θα σας αρέσει.
Λοιπόν για το σουφλέ μου χρειάστηκα :
  • σπανάκι
  • κολοκυθάκια
  • αυγά
  • γιαούρτι
  • νυφάδες βρώμης 
  • μανιτάρια
  • σέλερι
  • φέτες γαλοπούλας
  • κεφαλογαβιέρα
  • δυόσμο
  • άνηθο
  • ελαιόλαδο
  • ρίγανη, αλάτι, πιπέρι 



Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά μετά ρίχνουμε το γιαούρτι, τις νυφάδες, το αλάτι, τη ρίγανη, το πιπέρι και λίγο ελαιόλαδο.


Στη συνέχεια προσθέτουμε το σέλερι, το δυόσμο και το άνηθο 


Σε ένα ταψί ρίχνουμε όλα τα υλικά και τα ανακατεύουμε  



Ύστερα βάζω απο πάνω φέτες γαλοπούλας και κεφαλογαβιέρα τριμμένη απο πάνω. (τη γαλοπούλα μπορείτε να τη κόψετε σε κύβους και να την ανακατέψετε μαζι με όλα τα υλικά)



Και τέλος το ψήνω στο φούρνο για 40 λεπτά στους 180 βαθμούς.




Το αποτέλεσμα ήταν πεντανόστιμο. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε και άλλα λαχανικά  :)