Σελίδες

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014

Produktet e Herbalife dhe rendesia e proteines ne organizmin tone



Të dashur miq, ju kam folur në postimin e mëparshëm për vendimin tim që të jem një partner i Herbalife dhe ju premtova që do ju shkruaj për produktet e mrekullushme te saj.
Siç kam thënë dhe më parë, tre vitet e fundit jap shumë rendesi ushqimit tim dhe trajnimit te trupit tim. Pothuajse tre here ne jave nuk ka munguar stërvitja nga e perditshmja ime dhe kam perdorur nje dietë të shendeteshme dhe te ekuilibruar pa munguar asnje ushqim që me pelqen, jam shume e kenaqur nga rezultatet sepse kam nje siluet qe me pelqen dhe mbi te gjitha te shendetsheme.
Ndiej qe kam gjetur ekuilibrin tim dhe njoh shumë mirë reagimin e trupit tim ne cdo rast.
Ajo qe me shqetësonte muajt e fundit ishte konsumimi i sasise te nevojshme te proteinave që ka nevoje organizmi im (çdo trup ka nevojë të ndryshme të sasise se proteinave) dhe keshtu trupi im nuk kishte rezultatet e dëshiruara në zhvillimin e mases muskulore .
Gjatë ushtrimit, muskujt ndodhen në një fazë të "shkaterrimit" te tyre. Proteinat dhe aminoacidet, nga të cilat përbëhen, jane çelësi për reduktimin e keti "shkaterimi" te muskujve dhe per të reduktuar kohën e nevojshme për shërim. Që të kini perfitime me te mira nga trajnimi juaj, mos i lini pas dores proteinat. Burimet e larta te proteinave mund ti gjeni tek produktet e bulmetit, mishit pa dhjam si  mish pule, gjel deti, peshk dhe proteinat e sojes.Gjithashtu ne frutat e thata(arra ,bajame etj) dhe bishtajoret ( fasule, qiqra/bizele, thjerrëzat etj) janë gjithashtu burime të mira të proteinave. Do shkruaj me poshte disa ushqime me vlere te larte ne proteina dhe përpiquni për ti vënë ato në dietën tuaj ushqimore të përditshme.
Më shumë proteina na jep:

100gr mish pate na jep 29,3gr proteine dhe 319 kalori
100gr djathe kackavall Gruyere na jep 28,9gr proteina dhe 400 kalori
100gr mish demi na jep 28,4gr proteina dhe 400 kalori
100 gr kikirikë na japin 28 proteina gr dhe 570 kalori
100 gr mish pule na jep 26,3gr proteina dhe 200 kalori
3 feta proshutë bakon na japin 25.7 proteina dhe 330 kalori
100 gr thjerrëza na jep 327 kalori dhe 25.4
100 gr mish derri na jep 25 proteina gr dhe 226 kalori
100 gr mish qengji ose gjel deti na japin 24gr  proteina dhe 300 kalori e para dhe 165 kalori e dyta.
100 gr sardele na japin 23,7gr dhe 188 kalori,
100gr fara luledielli na japin 21 proteina gr dhe 303 kalori
100gr mish vici na jep 20,2gr proteina dhe 168 kalori
100 gr bajame na japin 19gr proteina dhe 500 kalori, dhe kështu me radhë ...

* Numrat ndryshojnë në qoftë se këto ushqime janë të gatuara ose të shoqëruara me ushqime të tjera.

Unë kam nevojë te perditeshme për 90-95 gr proteina që të rrise masën e muskujve dhe metabolizmi im te djeg më shumë kalori, por që të konsumoj këtë sasi të proteinave dite per dite duhet të ushqehem gjate gjithë kohës me ushqime si më sipër dhe ne një sasi te madhe .. kështu qe do marrë më shumë kalori -> PRA më shumë kile !! Diçka që nuk dua, kuptohet!
Këtu futet Herbalife dhe më jep një zgjidhje shumë të mirë dhe shëlbuese: Formula 1 nutritional Shake Mix (F1 pije) .

Mengjezi im, milk shake me shije fruta tropikale 


  • F1 pije, zvendeson nje vakt ose dhe me shume, varet sipas deshires dhe nevojes, eshte tepër e shijshme dhe mbi te gjitha e shëndetshme që ofron një bilanc të shkëlqyer të cilësisë së lartë te proteines te ​​sojes, te qumëshit, minerale esenciale dhe vitamina.Nje vakt te jep 18gr proteina dhe vetëm 220 kalori dhe te mban te ngopur per ore te tera. Kështu që unë kam fituar një vakt të shëndetshëm (zakonisht e përdor atë për mëngjes ose mbas stervitjes) ​​dhe trupi im merr të gjitha vlerat ushqyese qe ka nevojë. Del ne 7 shije të ndryshme  (vanilje, çokollatë, çokollatë me nenexhik, luleshtrydhe, fruta tropikale, coocies dhe krem, mollë dhe kanellë dhe vanilje free dmth pa lactose, soje dhe gluten) dhe shoqërohet me qumësht, kos, lëng frutash madje edhe me ujë, sipas deshires.
  • Gjithashtu dhe Formula 1 Express Healthy Meal Bar eshte nje ziedhje e mire e cila ka të gjitha përbërësit e një F1 pije qe me lart pershkrova por kjo eshte meal bar, e merr me vete kudo dhe e konsumon kudo, e mira eshte te pini nje got uje pasi e kini ngrene. 1 Meal Bar ka 207 kalori dhe 13 gr proteina. Dy shije: çokollatë dhe manaferra te kuqe me kos.
  • Kompania përveç zëvendësimit te vaktit ka menduar dhe per snacks te shijshme, çokollatat me proteine, me tre shije të ndryshme (çokollatë me kikirik, bajame me vanilje dhe limoni) me vetëm 140 kalori për cokollate dhe 10 gr proteina, sa për shijen nuk mundem nëpërmjet fjalëve për ta shprehur, nje gje do ju them vetem qe une kam ndaluar tani blerjen e ëmbëlsirave, konsumoj vetem keto.
  • Por dhe për ata qe pëlqejne te kripurat kemi zgjidhje, soje te thate (jane si kikireket e thate, si qiqrat) me 113 kalori dhe 9gr proteina edhe supë domate me 104 kalorive dhe 7gr proteina. Pra, shumë herë, kur unë ndodhem shume ore larg shtëpise nuk ble dicka te pa kontrolluar nga jashtë, por kam në çantën time çokollata, soje te thate ose supën dhe keshtu kontrolloj kalorite, ngopem shendetshem por dhe ndihmoj ndertimin e muskujve duke marrë protein të pastër.
  • Nuk mund të mungonin pijet freskuse me bime te nevojshme per organismin tone që pervec se na japin nje sasi te mire te lengjeve që ne duhet te konsumojme gjate gjithe dites (rreth 3lt/ditë), në të njëjtën kohë na ndihmojnë për tretjen e ushqimit dhe yndyrave si dhe na jepin energji duke ndihmuar me shume perqendrimin tone. Keto jane : -çaji me bime (pihet i ngroht ose i ftoht, ka brenda bime te ndryshme si dhe caj jeshil+te zi) dhe - lëngu i koncentruar i aloe vera . 
  • Kompania ka menduar dhe per njerzit qe nuk konsumojne shume fruta ose ne pergjithesi ushqime me fibra. Tabletat me fibra ndihmojne për kontrollin më të mirë të peshës dhe për sistemin e shëndetshme te tretjes te ushqimit. Sasia e rekomanduar ditore e fibrave është 25gr dhe shumica e njerëzve nuk konsumojnë ushqime të pasura me fibra.
  • Tabletat Guarana NRG per energji natyrore dhe stimulim.
  • Dhe nje pije energjike Liftoff per ata qe kane nevoje per energji gjatë dites, gjatë stervitjes etj. Dy shije: limon ose portokall, zëvendëson pijet energjike, te gazuara dhe me sheqer, ka vetëm 10 kalori dhe shumë vitamini C dhe B (B1, B2, B3, B6, biotin dhe acid pantothenic)

Herbalife ka produkte të mrekullueshme dhe për të gjithë. Ndihmon njerëzit për të kontrolluar peshën e tyre dhe për të ndjekur një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar. 

Disa shembuj nga njerez qe ndoqen programin e Herbalife dhe u dobesuan shendetshem pa dieta te varfera dhe vazhdojne te mbajne te njejtat kile.


Sa për atletët, kompania si dhe ne partnerët e kompanisë jemi krenar për serine Herbalife24 të bazuar në zhvillimet e fundit shkencore janë të dizajnuara për të gjithë, qe nga një njeri i thjesht qe meret me gjimnastiken deri ne një kampion. Nuk është rastësi që Christiano Ronaldo, një fitues per here te dytë  i topit te Artë FIFA, ushqehet me produktet e Herbalife. Skuadra e futbollit Olimbiakos e Greqise, Hammarby IF në Suedi, ekipi spanjoll i basketbollit Gran Canaria dhe shumë skuadra të tjera ushqehen me serin24 te  Herbalife. Kjo seri ka gjithçka që i duhet një sportisi dhe është e përshtatshëm dhe e bazuar në programin e tyre të trajnimit. Drejton përgatitjen, trajnimin dhe rehabilitimin në nje nivel me larte. Herbalife24 eshte e para ne llojin e saj, të mban te ushqyer për të gjithë 24-orëshin me: 
  • Formula 1 Sport: pije e shëndetshëm për atletët (si F1 qe me lart shkrojta por kjo esht akoma me e perforcuar)
  • Rindertim: -Rebuild Endurance: nje pije me proteina dhe karbohidrate, per sporte qe kane nevoje per qendrueshmeri. Dhe - Rebuild Strength : pije me proteine të lartë dhe përdoret pas trajnimit.
  • Hidratim: -Hydrate: Pije pa kalori me electrolite dhe -Prolong: Pije me karbohidrate dhe proteina për përdorim gjatë ushtrimit të zgjatur.



Keto për ushqimin e brendshëm, sepse kompania ka menduar dhe per ushqimin e jashtme te trupit me kremra te ndrysheme, e them ushqim sepse ato janë aq të kujdesura sa mund të "haen" nuk përmbajnë asnjë kimikate dhe janë të pasura me vitamina dhe aloe vera. Jane bërë për të gjitha llojet e lëkurës dhe për të gjitha moshat. 
Do të shkruaj per ato në një tjetër post ne te ardhmen :)



Per me shume te dhena per produktet e Herbalife shtypni ketu.

Për më shumë informacion, pyetje apo per një vleresim dhe analize te trupit tuaj free ose për të porositur produktet, dergoni email tek: marthaseditorials@gmail.com 
Une me ekipin tim do ju mirepresim per tju ndihmuar.

Herbalife-lovers xxx