Σελίδες

Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014

Τα προϊόντα της Herbalife και η σημασία της πρωτεΐνης στη διατροφή μας


Αγαπητοί φίλοι, σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο ποστ για την απόφασή μου να γίνω μέλος- συνεργάτης της Herbalife και σας είχα υποσχεθεί να σας μιλήσω για τα προϊόντα της.
Όπως σας έχω ξαναπεί τα τρία τελευταία χρόνια ασχολούμαι πολύ με την διατροφή μου και την εκγύμναση του σώματος μου. Έχω καταφέρει με πολύ γυμναστική και με ισορροπημένη διατροφή, χωρίς να στερούμαι φαγητά που μου αρέσουν, να έχω ένα γυμνασμένο και υγιές
(πάνω απ'ολα) σώμα.
Έχω βρει τις ισορροπίες μου και γνωρίζω πολύ καλά την κάθε αντίδραση του οργανισμού μου. Αυτό που με απασχολούσε τους τελευταίους μήνες ήταν οτι δεν κατανάλωνα την αναγκαία ποσότητα πρωτεΐνης που απαιτεί ο οργανισμός μου σε καθημερινή βάση(ο κάθε οργανισμός χρειάζεται διαφορετική ποσότητα πρωτεΐνης) με αποτέλεσμα να μην έχω τα επιθυμητά αποτελέσματα οσον αφορά την γράμμωση και  την ανάπτυξη της μυϊκής μάζας.
Κατά την άσκηση, οι μύες εισέρχονται σε μια φάση κατάρρευσης. Οι πρωτεΐνες και τα αμινοξέα, απο τα οποία αποτελούνται, είναι το κλειδί για την ελάττωση αυτής της κατάρρευσης και μειώνουν την απαιτούμενη χρονική διάρκεια για την αποκατάσταση. Προκειμένου να επωφεληθείτε συνολικά απο την προπόνησή σας, μην παραμελήσετε τις πρωτεΐνες. Οι υψηλές πηγές πρωτεϊνών είναι τα γαλακτοκομικά, το άπαχο κρέας, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το ψάρι και πρωτεΐνη σόγιας. Οι ξηροί καρποί και τα όσπρια όπως φασόλια, ρεβίθια και φακές είναι επίσης καλές πηγές πρωτεΐνης. Θα σας γράψω με τη σειρά μερικά τρόφιμα που μας δίνουν τη περισσότερη πρωτεΐνη και να προσπαθήσετε να τα βάλετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα διατροφής.
Τη περισσότερη πρωτεΐνη μας τη παρέχει:

  • 100gr χήνα μας δίνουν 29,3gr πρωτεΐνη και 319 θερμίδες
  • 100gr γραβιέρα μας δίνουν 28,9gr πρωτεΐνη και 400 θερμίδες
  • 100gr βοδινό ψητό κρέας μας δίνουν 28,4gr πρωτεΐνη και 400 θερμίδες
  • 100 gr φιστίκι αράπικο μας δίνουν 28 gr πρωτεΐνη και 570 θερμίδες
  • 100 gr κοτόπουλο μας δίνουν 26,3gr πρωτεΐνη και 200 θερμίδες 
  • 3 φέτες μπέικον μας δίνουν 25,7 πρωτεΐνη και 330 θερμίδες
  • 100 gr φακές μας δίνουν 25,4 και 327 θερμίδες
  • 100 gr άπαχο χοιρινό κρέας μας δίνουν 25 gr πρωτεΐνη και 226 θερμίδες
  • 100 gr γαλοπούλα ή αρνί μας δίνουν 24gr πρωτεΐνη με 165 ή 300 θερμίδες αντίστοιχα
  • 100 gr σαρδέλα  μας δίνουν 23,7gr και 188 θερμίδες, 
  • 100gr ηλιόσποροι μας δίνουν 21 gr πρωτεΐνη και 303 θερμίδες
  • 100gr άπαχο μοσχαρίσιο κρέας μας δίνουν 20,2gr πρωτεΐνη και  168 θερμίδες
  • 100 gr αμύγδαλα μας δίνουν 19gr πρωτεΐνη και 500 θερμίδες  κ.ο.κ...
*οι αριθμοί αλλάζουν εάν τα παραπάνω φαγητά μαγειρευτούν ή συνοδευτούν με άλλα τρόφιμα.

Εγώ χρειάζομαι 90-95 gr πρωτεΐνης σε καθημερινή βάση για να αυξήσω τη μυϊκή μάζα και τον μεταβολισμό μου με αποτέλεσμα να κάψω περισσότερες θερμίδες, δεν μπορώ όμως κάθε μέρα να καταναλώνω αυτή τη ποσότητα πρωτεΐνης γιατί θα πρέπει να τρώω όλη την ώρα φαγητά όπως τα παραπάνω και σε μεγάλη ποσότητα.. ΑΡΑ περισσότερες θερμίδες -> ΑΡΑ περισσότερα κιλά!! Κάτι που δεν το θέλω εννοείται! Εδώ μπαίνει η Herbalife και μου δίνει μια πολύ καλή και λυτρωτική λύση: το θρεπτικό πρωτεϊνούχο ρόφημα Formula 1.

  • Το γευστικό αυτό υγιεινό γεύμα το οποίο παρέχει εξαιρετική ισορροπία απο υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης σόγιας και γάλακτος, βασικά ιχνοστοιχεία και βιταμίνες. 18gr πρωτεΐνη ανά μερίδα μόνο με 220 θερμίδες. Έτσι έχω αποκτήσει ένα υγιεινό γεύμα(εγώ συνήθως το χρησιμοποιώ για πρωινό) και έχω πάρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μου. Έχει 7 διαφορετικές υπέροχες γεύσεις (Βανίλια, σοκολάτα, μέντα σοκολάτα, φράουλα, τροπικά φρούτα, coocies& cream, καραμελωμένο μήλο και κανέλα και βανίλια free δηλαδή χωρίς λακτόζη, σόγια και γλουτένη ) και συνοδεύετε με γάλα, με γιαούρτι, με χυμό ακόμα και με νερό ανάλογα με τη διάθεση και την θέλησή σας.


Το δικό μου πρωινό πρωτεϊνούχο milk shake με γεύση τροπικά φρούτα


  • Επίσης, εκτός απο το ρόφημα υπάρχει και το Formula 1 Εxpress Healthy Meal Bar που διαθέτει όλα τα θρεπτικά συστατικά ενός ροφήματος F1. Περιέχει 207 θερμίδες ανά μπάρα και 13 gr πρωτεΐνη. Δυο γεύσεις σοκολάτα και κόκκινα μούρα με γιαούρτι.
  • Η εταιρία εκτός απο το υποκατάστατο γεύματος έχει σκεφτεί και για τα γευστικά σνακ, τις σοκολάτες πρωτεΐνης με 3 διαφορετικές γεύσεις (σοκολάτα φιστίκι, βανίλια αμύγδαλο και λεμόνι)  μόνο με 140 θερμίδες ανα μπάρα και 10  gr πρωτεΐνη, οσο για τη γεύση δεν μπορώ μέσα απο τις λέξεις να την εκφράσω, πλέον έχω σταματήσει να αγοράζω γλυκά.
  • Αλλά και για τους λάτρεις του αλμυρού έχουμε λύση, τους ξηρούς καρπούς σόγιας μονο με 113 θερμίδες και 9gr πρωτεΐνη, επίσης τη γκουρμέ σούπα ντομάτας με 104 θερμίδες και 7gr πρωτεΐνη. Έτσι όταν λείπω πολλές ώρες απο το σπίτι δεν χρειάζεται να αγοράσω κάτι ανθυγιεινό απ έξω αλλά έχω στη τσάντα μου τις σοκολάτες, τους ξηρούς καρπούς ή τη σούπα και είμαι υγιεινά χορτάτη, ελέγχω τις θερμίδες και βοηθάω τους μυείς μου με την καθαρή πρωτεΐνη που λαμβάνω.
  • Δεν θα μπορούσε να λείπει ένα αναζωογονητικό στιγμιαίο ρόφημα βοτάνων εμποτισμένο με πράσινο και μαύρο τσάι και ο συμπυκνωμένος χυμός Αλόης που θα μας βοηθήσουν στην πρόληψη της απαραίτητης ποσότητας υγρών ανά ημέρα. Ταυτόχρονα μας βοηθάνε στις καύσεις και έχουν μια λιποδιαλυτική ιδιότητα ενώ μας δίνουν ενέργεια και βοηθάει στην αυτοσυκέντρωση.
  • Υπάρχουν οι ταμπλέτες με φυτικές ίνες για τον καλύτερο έλεγχο βάρους  αλλά και για μια καλύτερη υγεία του πεπτικού συστήματος. Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα φυτικών ινών είναι 25gr και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταναλώνουν τροφές πλούσιες με φυτικές ίνες.
  • Οι ταμπλέτες με φυσικό Γκουαράνα N-R-G για ενέργεια και τόνωση.
  • Αναβράζον ενεργειακό ποτό Liftoff με γεύση λεμόνι ή πορτοκάλι: υποκατάστατο για ανθρακούχα και ζαχαρούχα ποτά μόνο με 10 θερμίδες με πολύ βιταμήνη C και B(B1,B2,B3,B6, Βιοτίνη και παντοθενικό οξύ)


Η Herbalife έχει υπέροχα προϊόντα και απευθύνετε σε  όλους. Βοηθάει ανθρώπους να ελέγχουν το βάρος τους και να αποκτήσουν μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή.

Μερικά παραδείγματα απο ανθρώπους που χάσανε βάρος με το πρόγραμμα που προτείνει η Herbalife

Όσο αφορά τους αθλητές η εταιρία και εμείς οι συνεργάτες είμαστε υπερήφανοι για τη σειρά Herbalife24 βασισμένη στις τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις είναι σχεδιασμένη για όλους απο έναν απλό δρομέα μέχρι και έναν πρωταθλητή. Δεν είναι τυχαίο που ο Christiano Ronaldo, για δεύτερη χρονιά νικητής της χρυσής μπάλας της Fifa, τρέφεται με τα προϊόντα της Herbalife. Η ομάδα του Ολυμπιακού, της Hammarby IF στη Σουηδία, η Ισπανική ομάδα του μπάσκετ Gran Canaria και πολλές άλλες χρησημοποιούν τη σειρά 24. H σειρά Ηerbalife24 διαθέτει όλα όσα χρειάζεται ένας αθλητής και είναι προσαρμόσιμη με βάση το δικό του πρόγραμμα προπόνησης. Οδηγεί την προετοιμασία, την προπόνηση και την αποκατάσταση στο επόμενο επίπεδο με την πρώτη σειρά αθλητικής διατροφής για όλο το 24-ωρο με :
  • το Formula 1 Sport :Υγιεινό θρεπτικό ρόφημα για αθλητές
  • Αποκατάσταση: -Rebuild Endurance :Ποτό ανάκτησης υδατανθράκων- πρωτεΐνης για αθλήματα αντοχής και -Rebuild Strength: Ποτό ανάκτησης υψηλής πρωτεΐνης για χρήση μετά την προπόνηση ενδυνάμωσης.
  • Ενυδάτωση: -Hydrate:Ποτό ηλεκτρολυτών χωρίς θερμίδες και -Prolong: Ποτό υδρατάνθράκων-πρωτεινης για χρήση κατά τη διάρκεια παρατεταμένης άσκησης.


Αυτά για την εσωτερική διατροφή γιατί η εταιρία έχει σκεφτεί και για την εξωτερική διατροφή. Το λέμε εξωτερική διατροφή γιατί τα προϊόντα αυτά είναι τόσο αθώα που μπορείς να "τα φας", δεν περιέχουν καθόλου χημικά και είναι πλούσια σε βιταμίνες και τα περισσότερα περιέχουν αλόη βέρα, το θαυματουργό αυτό φυτό, είναι φτιαγμένα για όλους τους τύπους επιδερμίδας και για όλες τις ηλικίες. Θα αναφερθώ για αυτά σε άλλο κείμενο. :)




Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της herbalife πάτα εδώ 

Για περισσότερες πληροφορίες, απορίες ή για μια εντελώς δωρεάν αξιολόγηση σώματος αλλά και για παραγγελίες προϊόντων στείλτε μου email στο marthaseditorials@gmail.com 
Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να σας βοηθήσουμε εγώ με την ομάδα μου.

Με αγάπη Herbalife-lovers xxx