Σελίδες

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΘΙΝΟΠΏΡΙΑΣΕ...

Καλησπέρα φίλοι μου!
Σήμερα ένιωσα τη πρώτη βροχή του φθινόπωρου, για λίγα λεπτάκια βέβαια αλλά μου άρεσε που λούστηκα με νερό βροχής.
Μ'αρέσει που έχει πέσει λίγο η θερμοκρασία και το φθινόπωρο είναι επίσημα εδώ!
Εδώ στην Αθήνα δεν είναι τόσο αισθητή η εμφάνισή του αλλά με μια βόλτα στην επαρχία γίνεται πιο αντιληπτή με τις βροχές που έχουν αρχίσει για τα καλά, με τα φύλλα να αλλάζουν χρώμα και να ετοιμάζονται να πέσουν, ο ουρανός είναι πιο σκοτεινός και η θάλασσα έχει αγριέψει χτυπώντας λαίμαργα το κύμα πάνω στο βράχο σαν να θέλει να ξεπλύνει όλες τις βρομιές που άφησε πίσω του το καλοκαίρι. Αυτό που μου λείπει πάντα απ το φθινόπωρο είναι η μυρωδιά που ξαπλώνεται στην ατμόσφαιρα απ'το χώμα μετά τη βροχή, μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια στο χωριό, με τις ατελείωτες ώρες παιχνιδιού και η γιαγιά μου να μου φωνάζει να γυρίσω σπίτι να μην κρυώσω... Τι ωραία και ξέγνοιαστα χρόνια!!




Αλλάζουν πολλά το φθινόπωρο.
Απ'τα ρούχα που φοράς, όσο να'ναι χρειάζεσαι μια ζακετούλα για τις βραδυνές σου βόλτες ή για το ενδεχόμενο της ξαφνικής βροχής.
Το φαγητό που τρως, το ζητάει ο οργανισμός σου μια ωραία ζεστή σουπίτσα και έναν ζεστό καφέ με καλή παρέα.
Μέχρι και ο τρόπος σκέψης σου, σαν να συνέρχεσαι λίγο απο την ανεμελιά του καλοκαιριού και επανέρχεσαι στην καθημερινότητα και στις υποχρεώσεις σου! Δεν έχεις λόγους πια να γκρινιάξεις, γιατί έχεις γεμίσει τις μπαταρίες απο τις διακοπές σου, τώρα ήρθε η ώρα να κάνεις πράξη όλα όσα σκέφτηκες/ ονειρεύτηκες το καλοκαίρι.



Έχει μια μαγεία το φθινόπωρο, είναι πανέμορφο, συναισθηματικό και νιώθεις μια νοσταλγία για απροσδιόριστους λόγους! Εκτός της κλιματικής και φυσικής αλλαγής ο Σεπτέμβρης ανέκαθεν για μένα, αποτελούσε τον πιο σημαντικό και αποφασιστικό μήνα του χρόνου. Απο μικρό παιδί το αισθανόμουν αυτό, ίσως επειδή ξεκινούσε η νέα σχολική χρονιά και πάντα ανυπομονούσα να δω τους φίλους μου,να μάθω καινούργια πράγματα στο σχολείο και να κάνω σχέδια για το μέλλον μου. 
Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας επαναπροσδιορισμού των στόχων και πραγμάτων που θέλω να κάνω στη ζωή μου. Στην ουσία είναι μια νέα αρχή στη ζωή μας, με τρομάζει λίγο αυτή η καινούργια αρχή γιατί όλη η χρονιά σχεδόν εξαρτάται απο τις επιλογές που θα κάνεις τώρα και έτσι προσπαθώ να είναι όσο το δυνατόν δυναμική αρχή και να με αντιπροσωπεύει στον υπέρτατο βαθμό!!

Εύχομαι καλό φθινόπωρο σε όλους και καλή αρχή σε ότι και να κάνετε.
Μην ξεχνάτε να υλοποιήσετε τους στόχους σας.