Σελίδες

Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2014

Υπέροχος χυμός απο παντζάρι!

Καλημέρα φίλοι μου!

Σήμερα έφτιαξα έναν τέλειο πρωινό και θέλω να το μοιράσω μαζί σας.  Είναι μια εύκολη επιλογή για πρωινό, μόνο μερικοί θα γκρινιάξουν γιατί θέλει λίγο παραπάνω χρόνο να στύψεις χυμό μόνος σου απο το να τον έχεις έτοιμο στο ψυγείο, αλλά το αποτέλεσμα όμως θα σας ανταμείψει. Οι περισσότεροι παραλείπουν το πρωινό τους γεύμα γιατί δεν έχουν χρόνο! Μέγα λάθος!! Αν ξυπνήσεις 10 λεπτά νωρίτερα θα χαρίσεις 10 χρόνια ζωής στον εαυτό σου.. Τι επιλέγεις?! ;-)

Έχουμε πει πολλές φορές για τη σημασία του πρωινού γεύματος , να φροντίσετε λοιπόν να μην λείπει ποτέ απο τη καθημερινή σας ρουτίνα και να είναι πλούσιο και υγιεινό. 
Εγώ σήμερα έφτιαξα αυτό τον υπέροχο χυμό με 1 παντζάρι, 1 καρότο, 1/2 μήλο, φρέσκα goji berry, 1/2 αχλάδι, 1 βανίλια, 1/2 ρόδι, 1 ροδάκινο και 2 παγάκια. Όλα μαζί στο μπλέντερ μαζί με 2 κ.σ Formula 1 nutritional shake mix της Herbalife, για περισσότερη πρωτεΐνη, και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο, πεντανόστιμο και θρεπτικό.


Βάλε χρώμα στο πιάτο σου :)


Βάλε γεύση στη ζωή σου!

Ιδανικό πρωινό: 2 φέτες γερμανικό ψωμί Dinkel, 1 φέτα γαλοπούλα, λίγο κεφαλογραβιέρα, 1 φέτα αβοκάντο και o υπέροχος χυμός! 



Εδώ, θέλω να σας πω για τα παντζάρια και τη σημασία τους στη διατροφή μας. 
Το παντζάρι, περιέχει σε μεγάλη ποσότητα κάλιο, φώσφορο, ασβέστιο, θείο, ιώδιο, σίδηρο, χαλκό, αλλά και ίχνη από σπάνια μέταλλα, όπως ρουμπίνιο και κάσιο. Παράλληλα περιέχει βιταμίνες Β1 και Β2 και φυσικά υδατάνθρακες, ίνες, αλλά και πρωτεΐνες. 
Οι ίνες που μας προμηθεύουν έχουν δείξει ότι υποστηρίζουν την εντερική λειτουργία και την εξισορρόπηση των επιπέδων χοληστερόλης.
Ο συνδυασμός των ινών που περιέχουν και της βήτα-κυανίνης φαίνεται να προστατεύουν τον εντερικό σωλήνα από εκφυλιστικά φαινόμενα. Η βητακυανίνη αποτρέπει τη συσσώρευση λίπους στο συκώτι, η οποία μπορεί να προκληθεί από την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, την παχυσαρκία, την ανεπάρκεια πρωτεϊνών, το διαβήτη κτλ.
Σε μελέτες που έγιναν πάνω σε ζώα, οι ίνες του βολβού έδειξαν ότι ενισχύουν τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών ενζύμων της υπεροξειδάσης και s-τρανσφεράσης της γλουταθειόνης, ενώ αυξάνεται ο αριθμός των εξειδικευμένων λευκοκυττάρων που είναι υπεύθυνα για την απομάκρυνση των μη φυσιολογικών κυττάρων.
Ο χυμός των βολβών προστατεύει ακόμη από κυτταρικές αλλοιώσεις του στομάχου, σε περιπτώσεις κατανάλωσης επεξεργασμένων τροφών πλουσίων σε νιτρικά άλατα (κυρίως επεξεργασμένα κρέατα), επειδή εμποδίζει το σχηματισμό νιτροζαμινών.
Ακόμα πολύ ωφέλιμος θεωρείται ο χυμός γι αυτούς που πάσχουν από ρευματισμούς και αρθριτικά. Θεωρείται ότι συμβάλλει στην αποτοξίνωση του ήπατος και σε αυτό οφείλονται πολλές από τις ευεργετικές δράσεις του.
Τα κόκκινα παντζάρια έχουν αρκετές ποσότητες μαγνησίου κι έτσι βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου. Προσοχή όμως, τα πράσινα παντζάρια περιέχουν οξαλικό οξύ, το οποίο δυσχεραίνει την απορρόφηση του ασβεστίου.
Ως εκ τούτου, τα παντζάρια μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό απέναντι σε αρκετές ασθένειες και συμβάλλουν στην αποφυγή φαρμακευτικής αγωγής.