Σελίδες

Σάββατο, 9 Αυγούστου 2014

ΔΙΑΚΟΠΕΣ για μένα σημαίνει.....θάλασσα και ηρεμία!



Αγαπημένοι μου φίλοι, απ'όπου και να με διαβάζετε, γεια σας!
Όλοι έχουμε μπει στο ρυθμό του καλοκαιριού και η ζέστη έχει χτυπήσει κόκκινο. Οι περισσότεροι θα είστε διακοπές και θα απολαμβάνετε οτι καλύτερο μας δίνει απλόχερα η φύση. Ζούμε στην ωραιότερη χώρα του πλανήτη, λουσμένη απο θάλασσα, εκμεταλλευτείτε το! Όσο για αυτούς που ακόμη δεν έχουν πάει ή δεν θα πάνε καθόλου, κουράγιο και αισιοδοξία. Μπορείτε να βρείτε εκεί που είστε ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα να κάνετε.. Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείτε να κάνετε, όπως να διαβάσετε βιβλία, να πάτε θέατρο/σινεμά/συναυλίες, να ξεκινήσετε ενα σπορ (έστω και περπάτημα), να διοργανώσετε ενα πάρτι με τους φίλους σας στο σπίτι σας, στη παραλία ή στο βουνό. Γενικά υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνετε αν υπάρχει καλή διάθεση. Δεν μπορώ να ακούω ανθρώπους να κλαίγονται και να μείνουν στάσιμοι...απλά θα πρέπει να κουνηθούν λίγο απ τον καναπέ και να δούνε οτι και δουλειές υπάρχουν και ευκαιρίες υπάρχουν, πρέπει να τις αναζητήσουμε όμως και να τις αποκτήσουμε!



Ακόμα και στις διακοπές θα πρέπει να είμαστε δημιουργικοί και δραστήριοι, οι περισσότεροι βλέπουν τις διακοπές το αντίθετο με αυτο που θα έπρεπε να είναι. Για μένα διακοπές σημαίνει: είμαι με ανθρώπους που αγαπάω, μπορεί και μόνη μου για λίγο, και αποτοξινώνω το κορμί και το μυαλό. Δηλαδή εξερευνώ το νησί/χωριό/πόλη που έχω επισκεφτεί και βρίσκω τα σημεία που μου αρέσουν πιο πολύ και εκεί περνάω τον περισσότερο χρόνο, χάνομαι στο μπλε της θάλασσας, μπορεί να κάθομαι με τις ώρες να παρατηρώ το βαθύ αυτό χρώμα και να ζωγραφίσω διάφορες εικόνες που μου έρχονται στο μυαλό και να γράφω ποιήματα ή κείμενα (εύχομαι μια μέρα να τα διαβάσετε και εσείς..), αναθεωρώ πράγματα και ανθρώπους και βγάζω απ το μυαλό μου όλες τις αρνητικές σκέψεις και πλάθω καινούργια όνειρα και στόχους.
Κολυμπάω πολύ και περπατάω πολύ, είναι καλό να απομονωθούμε για λίγο και να βάλουμε τις σκέψεις μας σε τάξη έτσι θα βρούμε τον "παράδεισο μας" και θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι!



Εννοείται οτι δεν σταματάμε τη γυμναστική στις διακοπές. Εντάξει δεν είπαμε να περνάτε τις ώρες σας στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου αλλά στις διακοπές είναι η καλύτερη στιγμή να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή μας μιας και έχουμε όλο το ελεύθερο χρόνο να κολυμπάμε, να περπατάμε, να χορέψουμε.. κλπ. Άρα όσοι δεν γυμνάζεστε ας είναι αυτές οι διακοπές το κίνητρο να κινητοποιηθείτε και όταν γυρίσετε στη βάση σας να έχετε βάλει στόχο να κάνετε και εσείς ένα ωραίο και γυμνασμένο σώμα σαν αυτό που είδατε στη παραλία και σας άρεσε πολύ.
Όσο για το φαγητό, εγώ στις διακοπές προσέχω ακόμα πιο πολύ και τρώω οσο γίνεται πιο υγιεινά, αυτό το κάνω επειδή τα μεσημέρια μαζί με το ψάρι θα πίνω και τα τσιπουρακια μου, στα beach party θα πιω τις μπύρες μου αλλά και το βράδυ θα πίνω τα κοκτέιλς μου στα σοκάκια του νησιού, αν φορτώσω και με γύρους και με πατάτες τηγανιτές τον οργανισμό μου δεν θα με σώσει τίποτα μετά ! Άρα πολύ σημαντικό είναι να μην τρώτε οτι να'ναι στις διακοπές σας γιατί σίγουρα θα πίνετε και αλκοόλ και όπως καταλαβαίνετε θα επιβαρύνετε πολύ τον οργανισμό σας, με περιττά κιλά, με τοξίνες και με πολύ λίπος. Καταναλώνετε πιο πολλά φρούτα και λαχανικά, πολύ νερό και ελαφριά φαγητά.
Εγώ φέτος είμαι ακόμα πιο καλυμμένη στο θέμα φαγητό γιατί με το ρόφημα (Formula 1 Nutrition Shake Mix) της Herbalife μπορώ να καλύψω ενα γεύμα και έτσι θα είμαι χορτάτη και θα έχω πάρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μου. Ας μην μιλήσω για τις υπέροχες meal bars και τις σοκολάτες πρωτεΐνης...έχω βρει τον θησαυρό μου, σας έχω πει οτι τα γλυκά είναι η αδυναμία μου, πλέον δεν αγοράζω γλυκά τρώω μια σοκολάτα πρωτεΐνης (μερικές φορές και δύο) και έχω καλύψει την ανάγκη μου για γλυκό αλλά παίρνω και 10gr πρωτεΐνης, μόνο με 100 θερμίδες ;) καλό??
Σας το υπόσχομαι οτι θα σας μιλήσω σε άλλο ποστ για τα υπέροχα προϊόντα της Herbalife γιατί πραγματικά αξίζουν.
Έως τότε σας στέλνω την αγάπη μου και την θετική μου σκέψη.
Να περνάτε καλά οτι και να κάνετε και μην αφήνετε καμία μέρα να πάει χαμένη, αξιοποιήστε την όσο και όπως μπορείτε!
Εγώ πάω να φτιάξω τη βαλίτσα μου xxx