Σελίδες

Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

HERBALIFE




Αγαπητοί φίλοι, έχουν περάσει πολλές μέρες απ τη τελευταία μου ανάρτηση και είμαι χαρούμενη που τα 'ξαναλέμε', η αλήθεια είναι οτι ο χρόνος μου είναι λίγο παραπάνω περιορισμένος αυτό το διάστημα και προσπαθώ να τα προλαβαίνω όλα. Σήμερα θέλω να σας ανακοινώσω κάτι πολύ ωραίο και σημαντικό για μένα. Έγινα ανεξάρτητος συνεργάτης της Herbalife, μιας πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται πάνω από τρεις δεκαετίες στον τομέα της ευεξίας.
Είναι λοιπόν αλήθεια ότι προσελκύουμε συχνά καταστάσεις που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά μας ή με τα θέματα που μας απασχολούν. Ένα από αυτά ήταν για μένα ανέκαθεν ο υγιεινός τρόπος ζωής και μπορώ πλέον να προσφέρω την βοήθειά μου σε ανθρώπους που δυσκολεύονται να διαχειριστούν σωστά τα θέματα της διατροφής τους, αντιμετωπίζουν πρόβλημα αυξημένου λίπους, χρειάζονται τόνωση, ενέργεια κ.λπ.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω μοιραστεί μαζί σας τις απόψεις μου για την διατροφή. Πρόκειται για ένα θέμα που θεωρώ πολύ σημαντικό και αυτή την χρονική στιγμή είμαι χαρούμενη που μπορώ να συμπληρώσω τις γνώσεις μου και να βοηθήσω άλλους ανθρώπους σχετικά με τον υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής! 
 Μετρώ λίγες μέρες κοινής δραστηριότητας με άλλους συνεργάτες της εταιρίας αλλά έχω ήδη δει θετικά αποτελέσματα!  Έχω εμπλουτίσει τις γνώσεις μου σχετικά με την διατροφή στα πλαίσια σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων και ήδη με έχουν εμπιστευτεί άνθρωποι για να βοηθηθούν σχετικά με την διατροφή τους. Πάνω απ’ όλα χαίρομαι που προσφέρω σε ανθρώπους δωρεάν μία ανάλυση σωματικής κατάστασης και βλέπω ότι είναι το πρώτο βήμα για να ευαισθητοποιηθούν και να ενδιαφερθούν αληθινά για μία καλύτερη ποιότητα ζωής λόγω σωστής διατροφής!
Αισθάνομαι ότι κάτι όμορφο χτίζεται εκεί για μένα, έχω ανθρώπους που με στηρίζουν και σταδιακά νιώθω όλο και πιο σίγουρη ότι μπορώ να συμβάλλω στην βελτίωση διατροφικών επιλογών πολλών ανθρώπων.
Θέλησα αυθόρμητα να μοιραστώ μαζί σας την χαρά για το νέο μου ξεκίνημα. Είμαι στην αρχή και συνεχίζω με ενθουσιασμό και σταθερά βήματα!
Θα σας μιλήσω σε άλλο ποστ για τα υπέροχα προϊόντα της Herbalife.
Μέχρι τότε να προσέχετε τον εαυτό σας και να περνάτε όμορφα.