Σελίδες

Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

ONCE A SHOE LOVER ALWAYS A SHOE LOVER



Όπως οι περισσότερες γυναίκες έτσι και εμένα μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ τη μόδα. Μπορώ να πω οτι είμαι λίγο εθισμένη με τη μόδα αλλά προσπαθώ να το ελέγξω και να μην ξεπεράσω τα όρια γιατί η μόδα δεν τελειώνει ποτέ, αυτό που μένει είναι το στυλ, το δικό σου προσωπικό στυλ. Πλέον μπορώ να πω οτι έχω βρει το στυλ μου και ξέρω τι μου πάει και τι όχι, τι αντιπροσωπεύει εμένα και τι ταιριάζει στο σώμα μου. Θέλω με τα ρούχα μου αλλά και με τα παπούτσια μου να νιώθω άνετα και να τα φορέσω εγώ, οχι εκείνα εμένα !!
Η αδυναμία μου η μεγάλη είναι τα παπούτσια και οι τσάντες. Στα παπούτσια όμως πάντα έδινα μια αξία παραπάνω. Τα θεωρώ το πιο ωραίο "κόσμημα" πάνω μας, δίνουν άλλη νότα ακόμα και σε ένα απλό ντύσιμο. 
Από μικρή ανυπομονούσα να μεγαλώσω για να τα φορέσω ψηλά τακούνια, τρελαινόμουν για γόβες και κρυφά φορούσα της μαμάς μου. Έτσι μεγαλώνοντας τα ψηλά τακούνια έγιναν λατρεία και πάντα μου άρεσε η κλασική, μυτερή, στιλάτη γόβα. Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το κόκκινο, το nude και φυσικά το all time classic το μαύρο. 
Στα παπούτσια πάντα επενδύω κάτι παραπάνω, γιατί η ποιότητα εδώ μετράει πολύ, εμένα μ'αρέσει να περπατάω, ακόμα και με ψηλό τακούνι, όποτε θα είχα πρόβλημα με τα πόδια μου εάν η ποιότητα των παπουτσιών μου δεν θα ήταν καλή!
Σήμερα έτσι όπως τακτοποιούσα τα παπούτσια μου, έβγαλα όλα τα καλοκαιρινά και μπήκαν στη ντουλάπα τα χειμερινά, είπα να σας δείξω "τη περιουσία" μου.. Εντάξει δεν έχω πολλά αλλά ούτε και λίγα, όταν κάτι δεν το θέλω πια το χαρίζω (με μισή καρδιά χαχα ). Όλα οσα έχω τα αγαπάω, με εκφράζουν και τα έχω καταευχαριστηθεί. Δεν μ'αρέσει να αγοράζω πολλά, είμαι της άποψης λίγα και καλά και να ταιριάζουν με πολλά ντυσίματα για να έχω την ευκαιρία να τα φορέσω πολλές φορές και με διαφορετικά ρούχα.
Παρακάτω θα σας δείξω τα αγαπημένα μου. 

Enjoy xxx

Οι γόβες μου

Αυτή η Casadei ήταν έρωτας με τη πρώτη ματιά, τη πήρα πέρυσι απο Καλογήρου Γλυφάδα 

Το χρώμα, η κομψότητα και το δέρμα φιδιού είναι αρκετά για να ερωτευτεί καποιος μαζι τους.. Dsquared  www.yoox.com

Για αυτό το έργο τέχνης δεν έχω τι να πω παρα μόνο να το απολαμβάνω φορόντας το απο το πρωί μέχρι το βράδυ.. Valentino Rockstud www.forzieri.com

Let's rock in Mcqueen heels www.yoox.com

Δεν αγοράζω συχνά παπούτσια απο Zara αλλά αυτα τα έχω καταευχαριστηθεί 

Και αυτές ήταν έρωτας με τη πρώτη ματιά, Boutique 9, Attica Athens 

Αυτές τις γόβες τις έχω πάρει πριν περίπου τρια χρόνια αλλά συνεχίζουν να είναι όμορφα σαν τη Jessica Simpson :D -> Attica Athens

Αυτες οι όμορφες εδω έχουν την ιστορία τους...Είναι η πρώτη μου ακριβή αγορά σε παπούτσι, τις έχω πάρει πριν 4-5 χρόνια όταν ήμουν ακόμη φοιτήτρια. Όταν τις είδα στη βιτρίνα τις ερωτεύτηκα και μάζευα σιγα-σιγα τα χρήματα μέχρι που τα αγόρασα. Ήταν κ ένα νούμερο μικρότερη αλλά εγω την ήθελα τοσο πολύ που χρησιμοποίησα όλους τους τρόπους για να μεγαλώσει ένα νούμερο η γόβα μου, ακόμα μου είναι αρεστή και τη φοράω συχνά τώρα το καλοκαίρι. -> Schutz, Γρεβενά


Τα καλοκαιρινά μου

EMILIO PUCCI in Love... www.yoox.com
Αυτά τα όμορφα πέδιλα Dsquared ήταν η αρχή του κακού :D
Ήταν η πρώτη μου online αγορά. www.yoox.com
Η τελευταία μου αγορά. Ένα άλλο έργο τέχνης Fendi και Balenciaga (κάτω) 100% leather! so in love...www.yoox.com








And my flats