Σελίδες

Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014

ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΕΝΟ ΞΙΦΙΑ

Κορίτσια μου αλλά και αγόρια, όσοι μαγειρεύετε, σήμερα σας έχω ξιφία μαριναρισμένο. Ο ξιφίας είναι ένα άπαχο ψάρι και συνιστάτε για δίαιτες και γι αυτούς που προσέχουν τη διατροφή τους. Σαν στεγνό ψάρι , θέλει το μαρινάρισμά του για υγρασία και γεύση. 


ΥΛΙΚΑ:

  • Ξιφία φρέσκο ή κατεψυγμένο (εγώ το είχα απο Σαλαμινα )
  • Χυμός και ξύσμα απο 1 λεμόνι 
  • 5 κ.σ ελαιόλαδο 
  • 5 κ.σ κρασί 
  • 1 κ.σ μουστάρδα σκόνη
  • 2 σκελίδες σκόρδο 
  • πιπέρι , αλάτι και διάφορα μπαχαρικά (εγω έβαλα θυμάρι, δεντρολίβανο) 

ΟΔΗΓΙΕΣ :


Σε ένα πυρέξ φτιάχνω τη μαρινάτα  

Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά και περιχύνουμε το ψάρι 

Το αφήνουμε στο ψυγείο 30 λεπτά απο τη μια πλευρά και 30 λεπτά απο την άλλη για να ρουφήξει όλες τις μυρωδιές και τα υγρά. Ύστερα, μπορούμε να το ψήσουμε στη ψησταριά ή στο φούρνο όπως έκανα εγώ 

Έβαλα και πατάτες και το ψήνω για 40 λεπτά στους 200 βαθμούς

Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, πεντανόστιμο και πάνω απ όλα υγιεινό