Σελίδες

Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

ΚΕΡΆΣΙΑ: Εκτός απο νόστιμα είναι και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά

Τα κεράσια είναι ένα απο τα αγαπημένα μου φρούτα, ανυπομονώ κάθε άνοιξη να βγούνε και να πάω να αγοράσω, πιστεύω είμαι απο τους πρώτους που τα ψάχνω απο τον Απρίλιο, μ'αρέσουν τόσο πολύ που είμαι ικανή να φάω ενα κιλό μέσα σε μια ώρα..Τα κεράσια εκτός απο νόστιμα και δροσερά είναι και πολύ ωφέλιμα για την υγεία μας, θεωρούνται απο τα πιο ισχυρά φυσικά αντιφλεγμονώδη, ενώ η περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά επίπεδα είναι τόση μεγάλη που μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σαν φυσικό "φάρμακο" για την καταπολέμηση πολλών ασθενειών, κυρίως της καρδιάς και του καρδιαγγειακού συστήματος. Επίσης, βοηθούν την πέψη και αποτοξινώνουν τον οργανισμό, επιστήμονες έχουν επιβεβαιώσει ότι βοηθούν το συκώτι και τα νεφρά μας να απαλλαγούν από την τοξικότητα και τα βοηθά να λειτουργούν καλύτερα. Περιέχουν αρκετά μεταλλικά άλατα, φυτικές ίνες και ελλαγικό οξύ. Ενώ είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, σε κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό. Ένα κεράσι αποδίδει 4 θερμίδες.
Άρα διαβάζοντας όλα αυτά, δεν μετανιώνω καθόλου που έφαγα μόλις ένα μεγάλο μπολ γεμάτο με κεράσια.. 
Εσείς ακόμα να φάτε?!
Καλή απόλαυση :)